måndag 6 juli 2009

Tack alla som kom till tjuvläsningen

Tack alla som kom till Debaser i fredags.
Redaktören har sovit sedan dess och är därför lite sen med att uppdatera bloggen.
Men jag är mycket nöjd med intresset, alla som ställde frågor och kom med förslag, klurade på quizet och uppskattade våra goodiebags.
Till och med Timbuktu satt och klurade lite innan han gav upp till förmån för en skönhet som pockade på hans uppmärksamhet.
och till den jag lovade att återkomma till av mig till men aldrig gjorde det så är det för att jag råkade sumpa numret när jag rensade undan. Sorry.
Hör av dig via mail (står i tidningen).
Det gäller såklart alla er andra också. Har ni frågor, undrar något eller vill tycka till, kanske rent av komma med förslag, så är det bra att maila.

Tack till alla inblandade, särskilt Debaser, Club Flipside, Popolino och scooterklubben.
Och så hela redaktionen såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar